Páginas

facebook          instagram          tumblr




10.25.2014

BLUE SKIES AND GREEN FIELDS










Jumpsuit: ZARA HERE  Fur: ZARA HERE ● Necklace: H&M  Rings: STRADIVARIUS HERE  Shoes: ZARA ● Bag: ZARA  Lipstick: SEPHORA ROUGE BEWITCH ME


Desde já agradeço a este calor absurdo por trazer uma praga de mosquitos junto com ele. Fui completamente comida por estas criaturas irritantes, e apesar disto não soar muito bem é a verdade. Por isso, obrigada, muito obrigada mas já chega, não quero mais brincar ao pseudo verão.  Antes de ir dar uma voltinha à feira enfardar-me de churros deixo vos com algumas fotografias do look de ontem. Tenham um óptimo fim de semana, não comam churros como eu. Sejam saudáveis pessoas! Um beijo e um queijo!

Let me thank to this absurd heat for bringing a mosquito plague with it. I was completely eaten by this annoying creatures, and even though this doesn't sound very good it's the truth. So thank you, thank you very much, but it's enough, i'm done playing to this pseudo summer. Before i go to the fair to eat churros like a maniac i leave you some photographs from yesterday's look. Have a nice weekend, don't eat churros like me. Be healthy people!A kiss and a cheese! 

Love MFS

    


Sem comentários:

Enviar um comentário